<p><strong>2-Lata gwarancja:</strong> Klienci będą korzystać z 2-Lata gwarancji (2-Lata od daty otrzymania), obejmującej wszelkie możliwe wady materiałowe i wykonawcze. Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych wypadkami, zaniedbaniem lub niewłaściwą pielęgnacją.<br /> <br /> <strong>30-Dniowy Zwrot i Wymiana:</strong> Niezadowalające okulary można wymienić lub zwr&oacute;cić w ciągu 30 dni od ich otrzymania. Obowiązują tylko opłaty za wysyłkę. Każde zam&oacute;wienie kwalifikuje się do jednorazowej wymiany/zwrotu.<br /> <br /> <strong>Procedura Zwrotu/Wymiany:&nbsp;</strong></p> <p>1. Zaloguj się na swoje <a href="https://www.firmoo.pl/index.php?main_page=login&amp;url=/index.php?main_page=account">konto Firmoo</a> i znajdź zam&oacute;wienie, z kt&oacute;rego nie jesteś zadowolony. Kliknij przycisk &bdquo;Wymiana/Zwrot&rdquo;.&nbsp;<br /> <br /> 2. Wybierz typ usługi - Wymiana lub Zwrot. Wybierz ramkę i opisz szczeg&oacute;ły. Jeśli masz problem z receptą, prześlij oryginalne zdjęcie recepty. W przypadku uszkodzonych / wadliwych okular&oacute;w konieczne są r&oacute;wnież zdjęcia.&nbsp;<br /> <br /> 3. Po otrzymaniu zgłoszenia, CSR skontaktuje się z Tobą mailowo w celu rozwiązania problemu w ciągu 24 godzin (48 godzin w weekendy). Sprawdź folder spamu, jeśli nie otrzymasz od nas odpowiedzi. Postępuj zgodnie z instrukcjami dostarczonymi przez nasz zesp&oacute;ł obsługi klienta.</p> <p>&nbsp;</p> <h4><strong>NIEWYGODNE NOWE OKULARY?</strong></h4> <p>Jeśli nie widzisz wyraźnie lub odczuwasz dyskomfort w nowych okularach, prześlij oryginalną receptę do sprawdzenia. Jeśli wprowadzona recepta była prawidłowa, zapoznaj się z naszymi wskaz&oacute;wkami tutaj: <a href="firmoo.pl/help-p-155.shtml">Pomoc w Kwestiach Adaptacji</a><br /> &nbsp;</p> <h4><strong>FIRMOO&#39;S LIABILITY</strong></h4> <p><strong>Moje okulary zostały uszkodzone w momencie dostawy. Co mogę zrobić?</strong><br /> <br /> Bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność za problemy związane z wadliwym działaniem i możemy je całkowicie bezpłatnie przerobić lub zaoferować pełny zwrot pieniędzy.<br /> <br /> Prosimy o natychmiastowy kontakt i podanie numeru zam&oacute;wienia, numeru ramy oraz zdjęć uszkodzonego elementu. Wystarczy zaznaczyć uszkodzoną część.&nbsp;</p> <strong>Otrzymane okulary nie są tym, co zam&oacute;wiłem!</strong><br /> <br /> Bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność, jeśli nie przetworzyliśmy okular&oacute;w zgodnie ze szczeg&oacute;łami zam&oacute;wienia: receptą, oprawą (kolorem i stylem) oraz rodzajem soczewek (grubością, kolorem i powłokami). <ul> <li>Jeśli recepta jest nieprawidłowa, prosimy o przesłanie zdjęcia oryginalnej recepty wraz z numerem zam&oacute;wienia i numerem oprawki.</li> <li>Jeśli otrzymałeś niewłaściwą ramkę, prześlij nam jej zdjęcie wraz z numerem zam&oacute;wienia i numerem Oprawki.</li> </ul> <p><strong>Otrzymałem okulary z brakującymi częściami lub wadami.</strong></p> <ul> <li>Jeśli otrzymałeś okulary z brakującymi częściami, prześlij nam ich zdjęcie wraz z numerem zam&oacute;wienia i numerem oprawki.</li> <li>Jeśli okulary mają wady, prosimy o przesłanie nam zdjęć wad wraz z numerem zam&oacute;wienia i numerem oprawki.&nbsp;</li> <li>Jeśli brakujące części lub niewielkie wady nie wpływają na normalne zużycie i chcesz zaakceptować okulary, możemy dać ci voucher lub częściowy zwrot pieniędzy jako rekompensatę.</li> </ul> <p><strong>Okulary ulegają uszkodzeniu po noszeniu kr&oacute;tszym niż 30 dni.</strong><br /> <br /> Jeśli Twoje okulary zostaną uszkodzone z powodu wady materiałowej lub wykonawczej w ciągu 30 dni od ich otrzymania, nowa para zostanie wykonana ponownie i wysłana do Ciebie bezpłatnie. Możemy też wysłać Ci kod kuponu wraz z bezpłatną wysyłką, abyś m&oacute;gł złożyć nowe zam&oacute;wienie w Firmoo.&nbsp;</p> <h1>&nbsp;</h1> <h4><strong>ODPOWIEDZIALNOŚĆ UŻYTKOWNIKA</strong></h4> <p><strong>Oprawki jest dla mnie za duża, więc nie mogę przez nią patrzeć.</strong><br /> Ustalenie właściwego rozmiaru oprawki jest częstym problemem przy zakupie okular&oacute;w online. Wystarczy zmierzyć stare okulary, aby potwierdzić rozmiar oprawki i skontaktować się z nami w ciągu 30 dni od ich otrzymania. Dostarczymy kod rabatowy na zakup nowej pary. Wystarczy zapłacić za wysyłkę i r&oacute;żnicę w cenie.</p> <p>Przy okazji, oto nasz <a href="firmoo.pl/help-p-5.shtml">przewodnik po rozmiarach.</a><br /> <br /> <strong>Okulary są dobre, ale nie sądzę, żeby dobrze na mnie wyglądały.</strong><br /> Jeśli nie podoba Ci się styl, kolor lub powłoki, skontaktuj się z nami w ciągu 30 dni od otrzymania. Dostarczymy kod rabatowy na zakup nowej pary. Zapłać tylko za wysyłkę i r&oacute;żnicę w cenie. Jeśli wolisz zwrot pieniędzy, to też jest w porządku. Opłaty za wysyłkę nie podlegają jednak zwrotowi.&nbsp;<br /> <br /> <strong>O nie! Wprowadziłem złą receptę! /Wprowadziłem przeterminowaną receptę!</strong><br /> Należy pamiętać, że nie akceptujemy przeterminowanych recept. Możesz przesłać prośbę o zwrot/wymianę na swoim koncie wraz z oryginalną receptą w ciągu 30 dni od jej otrzymania. Chętnie damy Ci kolejną szansę wypr&oacute;bowania nowej pary z prawidłową receptą. Wystarczy uiścić opłatę za wysyłkę i r&oacute;żnicę w cenie. Jeśli zamiast tego wolisz zwrot pieniędzy, zwr&oacute;cimy Ci kwotę pomniejszoną o opłatę za wysyłkę.</p> <h1>&nbsp;</h1> <p><strong>WSKAZ&Oacute;WKI:</strong><br /> &nbsp;</p> <ol> <li>Przed zwrotem należy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, aby poprosić o RAN.</li> <li>Przesyłkę zwrotną należy zaadresować do Annie Wu, 9848 E. RUSH ST. STE C, South EL Monte, Kalifornia, 91733, Stany Zjednoczone. 13232089848.</li> <li>Zachęcamy klient&oacute;w do oddawania nienoszonych okular&oacute;w do Lions Club. Informacje o tym, jak przekazać okulary, można znaleźć <strong><a href="firmoo.pl/help-p-74.shtml">tutaj</a></strong>.</li> <li>Kolor Oprawki na żywo może r&oacute;żnić się od tego, co widać na stronie internetowej, ze względu na światło, r&oacute;żne rozdzielczości ekranu i tła zdjęć.&nbsp;</li> <li>Rozmiar Oprawki wydrukowany na zausznikach jest oparty na r&oacute;żnych standardach dla r&oacute;żnych fabryk. Rzeczywisty rozmiar jest podany w opisie każdej oprawki na Firmoo.&nbsp;</li> <li>Nie świadczymy usług wymiany okular&oacute;w innych niż Firmoo.</li> <li>Usługa przymierzania w domu jest obecnie niedostępna. Sugerujemy, aby nowi klienci nie kupowali więcej niż dw&oacute;ch par przy pierwszym zakupie. W przypadku zam&oacute;wień obejmujących więcej niż 9 par okular&oacute;w, przepraszamy, że nie zapewniamy usługi wymiany lub zwrotu, jeśli jest to odpowiedzialność użytkownika.&nbsp;</li> </ol>

Oprawki kup 2, zapłać za 1 + 30% zniżki na soczewki. Kod: BOGO30

Powrót
Wysyłka i śledzenie
Zamówienie
Soczewki
Zwroty
Recepta
Oprawki
Płatność
Warunki i zasady
Kupon
Konto
Okulary przeciwsłoneczne

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Jak długo potrwa dostawa mojego zamówienia?

Jak długo potrwa przetwarzanie moich okularów? Jak sobie radzicie z opóźnieniami w przetwarzaniu?

Co mogę zrobić, jeśli jestem zobowiązany do zapłaty podatków importowych lub ceł?

Właśnie złożyłem kilka zamówień. Czy Mogę połączyć przesyłki?

Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

Jak sobie radzicie z opóźnieniami w wysyłce?

30-dniowy zwrot i wymiana
Niezadowalające okulary mogą zostać wymienione lub zwrócone w ciągu 30 dni od ich otrzymania.
2 lata gwarancji
Niniejsza gwarancja obejmuje ewentualne wady materiałowe i produkcyjne.
Czat na żywo 24/7
Jesteśmy dostępni online w dowolnym czasie